پرسش 35: سؤال ماجد المهدی دربارهی دو اسم مخفی در سورهی فاتحه(قسمت دوم)
لینک سایت رسمی انصار امام مهدی علیه السلام به زبان فارسی http://almahdyoon.co
در این قسمت با ادامۀ سوال 35 در خدمت شما خوانندگان و محققین محترم هستیم، که در خصوص دو اسم مخفی در سورۀ فاتحه از سید احمد الحسن (ع)، وصی و فرستاده امام مهدی (ع)، پرسیده شده است. که ایشان (ع) بهترین و کاملترین پاسخی که ممکن بود به این سوال داده شود را بیان نموده اند، پاسخی که تنها یک حجت الهی قادر به بیان آن است.
ادامۀ پاسخ را از زبان ایشان (ع)، مرور خواهیم کرد؛
پرسش 35: سؤال ماجد المهدی دربارهی دو اسم مخفی در سورهی فاتحه
بسم الله الرحمن الرحیم، الحمد لله و الصلاة و السلام على سیدنا محمّد و آله الطیبین الطاهرین.سید احمد الحسنى... السلام علیكم و رحمة الله و بركاته.
من مؤلّف تحقیقی دربارهی امام زمان (ع)هستم با عنوان «آغاز جنگ آمریكا عليه امام مهدی (ع)». میتوانید این كتاب را در سایت زیر ببینید...
یكی از برادران، ادعای شما را به من اطلاع داد و آدرس سایت شما را به من داد تا بتوانم بیشتر از نظریات و ايدههاى شما آگاهی یابم. از این سخنم معذرت می خواهم ولی من چنین میپندارم كه سخن شما به هیچ دردی نمی خورد و این ادعایی است كه بسیاری از مردم در طول تاریخ بارها آن را ادعا كردهاند و برای من ثابت نشده است كه امام زمان (ع)فرستادهای از جانب خود برای مردم خواهد فرستاد. من چیزهایی فهمیدهام كه آنها را در كتابم ذكر نكردهام. اگر آنچه را كه میگویید واقعیت داشته باشد باید به آن احاطهی كامل داشته باشید؛ چرا که شما ادعا میكنید عالمترین مردم به كتاب خداوند سبحان و متعال میباشید. سؤال من این است... دو اسم كه در سورهی فاتحه پنهاناند و از آن قابل استخراج میباشند و آن دو اسم به شكلی نامألوف نوشته شده، یكی از آنها از راست به چپ و دیگری از چپ به راست نوشته شده است؛ این دو اسم كداماند و چطور آنها استخراج میشوند؟ اگر من جوابی از شما دریافت كنم ان شاء الله با شما بیعت خواهم كرد اما اگر پاسخی قانعکننده از شما دریافت نکردم، دلیلی بر باطل بودن ادعای شما خواهد بود.
و الحمد لله رب العالمين الذي هدانا لهذا و ما كنا لنهتدي لولا ان هدانا الله و صلی الله على سيدنا محمّد و على آله الطيبين الطاهرين.
ماجد المهدی
(24 ربیع الثانی 1426 ه. ق. )
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم، والحمد لله رب العالمين، وصلی الله على محمّد وآل محمّد الأئمة والمهديين
...حال از اسرار عدد 37 برایت چیزهایی روشن میكنم.
خداوند متعال میفرماید: «فَصِیامُ ثَلاثَةِ أَیامٍ فِی الْحَجِّ وَسَبْعَةٍ إِذَا رَجَعْتُمْ تِلْكَ عَشَرَةٌ كَامِلَةٌ ذَلِكَ لِمَنْ لَمْ یكُنْ أَهْلُهُ حَاضِرِی الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ» (سه روز در حج روزه بدارد و هفت روز چون از حج بازگردد، تا ده روز کامل شود و اين حکم برای کسی است که از مردم مکه نباشد).
ده، همان آسمانهای هفتگانه (عرش عظيم) + كرسى + عرش اعظم + سرادق عرش اعظم است و این سه مورد یعنی خانهی خدا، شهر كمالات الهی در مخلوقات و شهر علم حضرت محمّد (ص). پس هر كس از خاندان محمّد (ص)باشد، دهگانهی ایمان او در حج یعنی در خانهی خدا یعنی در مدینهی علم یعنی در خانهی نبوت و معدن رسالت میباشد؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به کتاب متشابهات جلد 3، سؤال دربارهی راز عدد چهل و سؤال دربارهی عرش و كرسی، مراجعه نما.
متشابهات
ج3 - نوشته سید احمد الحسن علیه السلام: http://almahdyoon.co/10313/books/Moteshabehat3.pdf
1 - عدد 37 از دو عدد 3 و 7 تشكیل شده است که جمعشان 10 میشود که همان مراتب دهگانهی توحید است. پس هر كس آن را انجام دهد و به حج خانهی خدا برود و شهر علم را زیارت كند و عقلش كامل گردد و جزو سيصد و سيزده نفر شود، از ما اهل بیت به شمار میرود. این مضمون از پدرانم (ع)روایت شده است: «ایمان ده درجه دارد و سلمان همهی این ده درجه را به پایان رسانید، درود خدا بر سلمان باد. پس سلمان از ما اهل بیت است». ما اهل بِیتیم و درجات دهگانه در حج و در خانهی خدا.
2 - عدد 37 از 10 + 27 تشكیل شده است؛ 10 همان دهگانهی حج و 27 علمی است كه انتشارش بین مردم اجازه داده شده است، همان طور که در روایات اهل بيت (ع)آمده است. پس هر كس دهگانهی حج (درجات دهگانهی ایمان)را تمام کند میتواند حامل 27 حرف توحید كه امام مهدی (ع)منتشر میسازد، باشد.
خداوند متعال میفرماید: «وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ» (و ما بر آن هستيم که بر کسانی که روی زمين به استضعاف کشیده شدند منّت گذاریم و آنان را پيشوايان سازيم و وارثان گردانيم).
کسانی که خداوند اراده میفرماید تا ائمه قرار دهد، خاندان محمّد (ص)ائمه و مهدیون (ع)و نیز سیصد و سیزده یار امام مهدی (ع)میباشند و این سرّ و راز آغاز سورهی قصص یعنی «طسم» است؛ اگر عدد این حروف مقطعه را با جمع بزرگ حساب كنی:
ط + س + م = 9 + 60 + 40 = 109
پس نتیجه 9 + 100 میباشد و اگر آن را به جمع كوچک تبدیل كنی 9 + 1 نتیجه 10 میشود و این همان دهگانهی حج مربوط به ائمه (سیصد و سیزده)است كه در آیه ذكر شده است و همان دهگانهی توحید میباشد. هر كس به حج خانهی خدا برود، به آن آراسته و عقلش كامل میگردد و یقین پیدا میكند و همه چیز برایش ثابت میگردد و خداوند سبحان (هو) را به یگانگی میپرستد. اگر حروف «هو» را جمع كنی، میبینی:
هـ + و = 5 + 6 = 11
که 1 +10 میباشد. حال دهگانه را شناختی كه همان دهگانهی حج و ایمان است و عدد یک همان خداوند سبحان و متعال میباشد؛ پس هر كس به این دهگانه آراسته باشد به وحدانیت خداوند یقین پیدا میكند.
برای تو به اختصار بیان کردم كه در این عدد (37) دهگانهی حج و توحید و نیز 27 حرف از علم توحید وجود دارد. پس هر كس به حج برود و به این دهگانه آراسته گردد، امكان تحمل و شناخت 27 حرف را وقتى بين مردم منتشر میشود، دارا میباشد، و این، سرّی است كه هيچ کس تحملش را ندارد مگر پیامبر فرستاده شده يا فرشتهی مقرّب یا مؤمنی كه خداوند قلبش را با ایمان آزموده باشد؛ درنتیجه، بنده به يقين میرسد و به وحدانيت خداوند سبحان و متعال (هو)یقین پيدا میکند.
برای تو به اختصار بیان کردم كه در این عدد (37) دهگانهی حج و توحید و نیز 27 حرف از علم توحید وجود دارد. پس هر كس به حج برود و به این دهگانه آراسته گردد، امكان تحمل و شناخت 27 حرف را وقتى بين مردم منتشر میشود، دارا میباشد، و این، سرّی است كه هيچ کس تحملش را ندارد مگر پیامبر فرستاده شده يا فرشتهی مقرّب یا مؤمنی كه خداوند قلبش را با ایمان آزموده باشد؛ درنتیجه، بنده به يقين میرسد و به وحدانيت خداوند سبحان و متعال (هو)یقین پيدا میکند.
براى اينكه بيشتر بدانی، اگر «طسم»را با جمع كوچک حساب كنی:
ط + س + م = 9 + 6 + 4 = 19
و تعداد حروف «بسملة»(بسم الله الرحمن الرحیم)19 و بسمله، آیهی توحید میباشد.
خداوند متعال میفرماید: «وَجَعَلْنَا عَلَى قُلُوبِهِمْ أَكِنَّةً أَنْ یفْقَهُوهُ وَفِی آذَانِهِمْ وَقْراً وَإِذَا ذَكَرْتَ رَبَّكَ فِی الْقُرْآنِ وَحْدَهُ وَلَّوْا عَلَى أَدْبَارِهِمْ نُفُوراً» (و بر دلهاشان پرده افکنيم تا آن را درنيابند و گوشهاشان سنگين کنيم، و چون پروردگارت را در قرآن به يکتايی ياد کنی، بازمیگردند و میرمند)؛ یعنی بگو: بسم الله الرحمن الرحیم، همان طور كه از ائمه (ع)روایت شده است. پس دانستی كه «طسم»اشاره به اهل توحید دارد که آنها 313 نفرند و از همین رو، عدد حروف آیهی توحید (بسم الله الرحمن الرحیم)با عدد آیهی موحّدین (طسم)برابر و مساوی است؛ و همچنین با عدد مشرکین اهل آتش؛ از همین رو خداوند تعدادشان را با عدد آیهی موحّدین برابر قرار داده است.
خداوند متعال میفرماید: «عَلَیهَا تِسْعَةَ عَشَرَ * وَمَا جَعَلْنَا أَصْحَابَ النَّارِ إِلَّا مَلائِكَةً وَمَا جَعَلْنَا عِدَّتَهُمْ إِلَّا فِتْنَةً لِلَّذِینَ كَفَرُوا لِیسْتَیقِنَ الَّذِینَ أُوتُوا الْكِتَابَ وَیزْدَادَ الَّذِینَ آمَنُوا إِیمَاناً وَلا یرْتَابَ الَّذِینَ أُوتُوا الْكِتَابَ وَالْمُؤْمِنُونَ وَلِیقُولَ الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَالْكَافِرُونَ مَاذَا أَرَادَ اللهُ بِهَذَا مَثَلاً كَذَلِكَ یضِلُّ اللهُ مَنْ یشَاءُ وَیهْدِی مَنْ یشَاءُ وَمَا یعْلَمُ جُنُودَ رَبِّكَ إِلَّا هُوَ وَمَا هِی إِلَّا ذِكْرَى لِلْبَشَرِ» (نوزده فرشته بر آن گماشتهاند * موکلان دوزخ را جز از ملائکه قرار نداديم و شمار آنها جز برای امتحان کافران نيست تا اهل کتاب يقين کنند و بر ايمان مؤمنان بيفزايد و اهل کتاب و مؤمنان شک نکنند و تا آنان که در دلهاشان مرضی است و کافران نگويند: خدا از اين مثل چه میخواسته است؟ خدا اينچنين هر کس را که بخواهد گمراه و هر کس را که بخواهد راه مینمايد و شمارِ سپاهيان پروردگارت را جز او نداند و اين سخن جز اندرزی از برای مردمان نيست)، و موحّدین، همان اصحاب يمين در سورهی مدثر هستند كه بدون حساب وارد بهشت میشوند و آنها یاران يمانی، وصی و فرستادهی امام مهدی (ع)میباشند.
خداوند سبحان میفرماید: «كُلُّ نَفْسٍ بِمَا كَسَبَتْ رَهِینَةٌ * إِلَّا أَصْحَابَ الْیمِینِ» (هر کس در گرو عملی است که کرده است * مگر اصحاب یمین).برای اینکه بیشتر بدانی و به یقینت افزوده گردد ـ اگر در جستوجوی حقیقت هستی و از کسانی باشی که کتاب به آنها داده شده است یا کسانی که به کتاب ایمان دارند ـ بیانیهی اخیر یمانی را مطالعه کن. خداوند متعال میفرماید: «وَمَا جَعَلْنَا عِدَّتَهُمْ إِلَّا فِتْنَةً لِلَّذِینَ كَفَرُوا لِیسْتَیقِنَ الَّذِینَ أُوتُوا الْكِتَابَ وَیزْدَادَ الَّذِینَ آمَنُوا إِیمَاناً» (و شمار آنها جز برای امتحان کافران نيست تا اهل کتاب يقين کنند و بر ايمان مؤمنان بيفزايد).با من حساب كن: كلمهی «وصی»، «الیمانی»، «من هو اليمانى»، «هو وصى» ، «هو وصی المهدی»، «اصحاب الیمین».
ولی قبل از اینكه حساب را شروع كنیم سری به چیزهایی که خودت در کتابت به نگارش درآوردی میزنیم؛ «آغاز جنگ آمریكا عليه امام مهدی(ع)»در فصل دوّم كتابت گفتهای:قرن ششم - پیشگویی سی و سوم:
«در آخر دستش را به سمت آلوس خونی دراز میكند، از حمایت خود در دریا عاجز خواهد ماند و از سپاه بین النهرین خواهد ترسید و شخصی سیاه و خشمگین او را از كردهاش پشیمان خواهد كرد»سپس در ادامه كتابت گفتهای:
این از عجیبترین پیشگوییهای نوستراداموس میباشد که در آن به وضوح و نه به طور ضمنی امام مهدی (ع)را نام برده است. مترجمان در معنی نام وارد شده در این پیشگوییها در حیرت ماندهاند و بیشترشان آن را همان طور که وارد شده است یعنی «الوس»ذکر کردهاند. برخی از مترجمان از جمله در ترجمهی انگلیسی، اقدام به حذف آن نمودند امّا در اصل فرانسوی، این اسم موجود است و مترجم كلمه «ALUS»را به الآلوس ترجمه كرده یعنی یک «ال» معرفهی زبان عربی به آن اضافه كرده است، در حالی كه معنایش را نمیداند و آن را به تاریخ واگذارده است یعنی تا زمانی كه آن واقعه رخ دهد و معما حل شود؛ ولی من هدف و قصد نوستراداموس را از این كلمه کشف کردهام. در اینجا نوستراداموس طبق عادت خود از جناس تصحیفی (يعنى انتخاب كلمهی غلط مشابه با كلمهی اصلى)یا ترخیم (يعنى حذف حرفى از كلمه)استفاده كرده است. او هنگامی کلمهای مربوط به اسامی یا القاب میباشد اقدام به حذف حرف «I»از انتهای آن کلمه مینمود؛ حال اگر ما این حرف را به انتهای کلمه اضافه کنیم کلمهی ALUSI (الوصی)را خواهیم داشت و معنی بسیار واضح و آشكار خواهد شد چرا كه ما میدانیم لقب اوصیا به ائمهی دوازدهگانه از اهل بیت (ع)اطلاق میگردد و امام مهدی (ع)نیز یکی از اوصيا میباشد و درنتیجه میتواند کلمهی «الوصی»بر وی اطلاق گردد. در اینجا نوشتهی نوستراداموس با عقاید شیعه موافق و سازگار است.
به علاوه نوستراداموس در اینجا شخص معينی را توصیف میكند كه فرمانده نظامی یا رئیس كشوری است كه سعی میكند امام مهدی (ع)را به قتل برساند و نیروهای وی را از بین ببرد ولی از سپاه (ارتش امام مهدی (ع))كه در بین النهرین (عراق)موجود هستند میترسد؛ و یا مردی از سپاه امام مهدی (ع)كه مردی سیاه توصیف شده یعنی او شیعه است؛ چرا که لباس سیاه اشاره به شیعه بودن دارد. یا شاید یک مرد عرب مسلمان آفریقایی (سياهپوست)باشد، او و نیروهایش را در حالی كه در دریا هستند از بین میبرد (چه بسا در یكی از ناوگانهای جنگی یا در یكی از هواپیمابرها).
پاسخهای روشنگرانه از طریق اینترنت- ج1 - نوشته سید احمد الحسن علیه السلام: http://almahdyoon.co/10313/books/monir1.pdf
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی موسسه وارثین ملکوت مراجعه نمایید:
خدا قوت احسنت
پاسخحذفعلم واقعی نزد حجت خداست
احسنتم
پاسخحذفجزاکم الله خیرا
آفرین ان شاءالله زیر سایه مولا باشی همیشه
جزاکم الله خیرا
پاسخحذفدر مرتبه پایین تر از ذات الهی یا الله ،یعنی در مرتبه خلق و تنزل مراتب تجلی یا مقامات ده مورد است که عبارت اند : سرادق«سراپرده»عرش اعظم، عرش اعظم، کرسی سپس عرش عظیم که در آن هفت مرتبه یا مقام است که همان آسمان های هفت گانه است، که از آسمان هفتم به آسمان اول یا دنیا نزول می کند.
تفسیر سوره توحید صفحه ۶۶ « سید احمد الحسن ع »
لبیک یا شبیه عیسی ع . از علم ت هیچ وقت سیراب نمیشویم
پاسخحذف